Co możemy zaoferować
Grafiki
- infografiki do mediów
- awatary
- projekty okładek
- logo
- ilustracje dla wydawnictw
- i wiele więcej… 🙂
Co zyskasz?
Rozpoznawalność
Jasny przekaz działający na wyobraźnię
Wyróżnienie się z tłumu
Wiadomo od wieków, że obraz wspiera przekaz. Dzieje się tak, ponieważ myślimy obrazami.
To jest nasza naturalna zdolność.
AWATARY
Awatar to inaczej mówiąc Twój portret stworzony ręcznie. Tworzę je na podstawie przesłanego wcześniej zdjęcia. Takim obrazkiem można się świetnie bawić, dodając różne atrybuty, teksty w ramkach, czy zmieniać ubrania i nakrycia głowy w zależności od pory roku. Zaprojektuję go tak, żeby jak najlepiej przedstawiał osobę, jej pracę czy zainteresowanie.
Można go wykorzystać w mediach społecznościowych, na stronie internetowej. Świetnie się sprawdzi jako personalizowany prezent np. na rocznicę czy urodziny.
INFOGRAFIKI DO MEDIÓW
Często zastępuję duże fragmenty tekstu ilustracjami, jak w przypadku infografik do postów, np.: na Facebooka. O wiele łatwiej jest zainteresować, zwrócić uwagę odbiorcy, kiedy do opisu dodamy zdjęcie czy prosty rysunek. To na obraz kierujemy w pierwszej kolejności swoją uwagę, potem na treść. Umiejętnie stworzona grafika wprowadza w klimat tekstu i pomaga zrozumieć jego sens.
Tworzymy banery na strony www, grafiki reklamowe, infografiki o usługach czy produktach.
ILUSTRACJE DO WYDAWNICTW
W księgarni, nieważne czy internetowej czy stacjonarnej, nasz wzrok przyciągają przyjemne dla oka obrazki. Każdemu autorowi zależy na tym, aby jego dzieło na tyle zainteresowało odbiorcę, aby ten po nie sięgnął. Najlepiej, kiedy grafika oddaje klimat, tego co ,,jest w środku”. To właśnie dlatego, kiedy podejmuję się stworzenia ilustracji do książki czy projektu okładki staram się wejść w świat przekazywanych treści, aby obrazem przekazać „co poeta miał na myśli”.
LOGO
Wizytówka każdej firmy. Często niedoceniana. Nadal się zdarza, że jest pobierana z gotowych szablonów. Innym błędem jest to, że jest zbyt skomplikowane lub użyto w nim za dużo kolorów.
Przed przystąpieniem do projektowania pytam o to, czy klient ma własną wizję, co do kolorów, kompozycji czy grafiki. Jeśli tak, to uwzględniam w pierwszych graficznym propozycjach.
Jeśli nie – to na podstawie swoich skojarzeń proponuję pierwszy szkic znaku.
Nasze prace
Filmy
Film reklamowy – ręcznie pisany typu whiteboard
Co zyskasz?
Zainteresowanie widza
Dotarcie do większej ilości klientów
Świadomość produktu/usługi w grupie swoich odbiorców
Masz ważną informację do przekazania swojej licznej załodze, lub wyborcom?
A może chciałabyś wytłumaczyć działanie nowej aplikacji czy zasady naboru do projektu?
Ta oferta dla Ciebie!
DLACZEGO FILM REKLAMOWY?
Film reklamowy – ręcznie pisany typu whiteboard jest świetną opcją nienachalnej reklamy, bo:
- opowiada historię
- zaciekawia widza swoją niebanalną formą
- w ciepły sposób komunikuje się z potencjalnym klientem
Film wykorzystuje elementy Myślenia Wizualnego. To powoduje, że film jest maksymalnie prostą formą przekazu.
Filmy dzielę na:
- reklamowe
- instruktażowo-informacyjne
- w formie życzeń
JAK MY TO ROBIMY?
- Kamera umieszczona równolegle nad blatem stołu, nagrywa cały proces rysowania i pojawiania się gotowych, wcześniej ręcznie przygotowanych grafik. Nie wszystkie elementy filmu mogą powstawać „na żywo”, bo film trwałby zbyt długo.
- Do tworzenia grafik używam markerów, pasteli, a czasem farb i rzecz jasna papieru.
- Jeśli film opowiada o fizycznym produkcie, staram się aby on również pojawił się w kilku scenach.
- Film jest montowany. Dodawana jest melodia/lektor.
JAK ZAMÓWIĆ FILM?
- Napisz mi czym się zajmujesz, jakie masz oczekiwania, ile czasu ma trwać film oraz jaki jest termin wykonania.
- Wysyłasz materiały, na podstawie których przygotowujemy pierwszy zarys scenariusza.
- Scenariusz wysyłamy do akceptacji.
- Po otrzymanych sugestiach, poprawiamy scenariusz oraz dodajemy wstępny projekt graficzny filmu. Wspólnie ustalamy kolorystykę, jakie postacie mają wystąpić w filmie (oczywiście te rysunkowe) i kto ma być narratorem.
- Ustalamy czy film będzie tylko z podkładem muzycznym czy również z lektorem.
- Po podpisaniu umowy i wpłaceniu zaliczki przystępujemy do tworzenia grafik.
- Na bieżąco wysyłamy zdjęcia powstałych grafik.
- Przystępujemy do nagrywania filmu.
- Film jest montowany, dodawana jest też muzyka czy lektor.
- Gotowy film wysyłamy za pomocą WeTransfer’a.
- W ramach umowy masz prawo do dwóch niewielkich poprawek. Kolejne są dodatkowo płatne.
NIE WIESZ JAK SIĘ ZA TO ZABRAĆ?
Nie przejmuj się – chętnie stworzymy dla Ciebie ciekawą historię adekwatną do tematu, który chcesz przekazać.
W takim przypadku proponuję 30 minutową konsultację. Konsultacja jest bezpłatna i do niczego nie zobowiązuje. Wcześniej ustalamy termin i formę kontaktu.
Realizacje
Szkolenia
Warsztaty z Myślenia Wizualnego – sketchnoting
Co zyskasz?
Odwagę i wiekszą skuteczność podczas tworzenia prezentacji
Poszerzone kwalifikacje trenerskie
Podziw i szacunek odbiorców
Warsztaty z myślenia wizualnego prowadzę od sześciu lat. Przeszkoliłam setki osób.
Przejechałam tysiące kilometrów, nie tylko na terenie Polski! Szkoliłam również w Portugalii, Szwajcarii i na Ukrainie.
Jestem pionierem w tej dziedzinie i jednocześnie twórcą stylu RENATA PISZE.
Spod mojej ręki wyszło wielu trenerów prowadzących podobne warsztaty, z czego się bardzo cieszę, bo wiedza poszła w świat.
CZYM JEST MYŚLENIE WIZUALNE/SKETCHNOTING?
Najprościej mówiąc jest to narzędzie służące do przekazywania informacji za pomocą obrazu.
Jest pewnego rodzaju skrótem myślowym, działającym na naszą wyobraźnię poprzez rysunki. Wszyscy mamy naturalną zdolność myślenia obrazami; najczęściej nie zdając sobie z tego sprawy.
Na myślenie wizualne składa się podstawowy alfabet, który bardzo ułatwia uporządkowanie i przekazanie wiedzy na dany temat. Są to tak proste elementy, że naprawdę każdy może się tego nauczyć bez najmniejszych zdolności manualnych. Rysunki są tak łatwe, że nawet kilkuletnie dzieci dobrze sobie radzą.
Alfabet myślenia wizualnego:
- ramki
- łączniki
- punktory
- ludziki
- ikonki
- kompozycja
- kolor
- efekty
- liternictwo
Wyróżnikiem moich warsztatów jest to, że dużo uwagi poświęcam liternictwu.
Teraz dobra wiadomość!
Pismo wykorzystywane w tworzeniu grafik na flipcharcie niewiele ma wspólnego z pismem, którym posługujesz się na codzień. Nie ma też nic wspólnego z Twoim charakterem pisma.
Wiele osób odcina sobie drogę do tworzenia atrakcyjnych napisów właśnie takimi myślami jak:
”mam brzydkie pismo”, „nawet ja sam siebie nie rozczytam”.
Pisma techniczno/informacyjnego NAPRAWDĘ można się nauczyć!
Wystarczy:
- posiadać odpowiednie narzędzia
- poznać schemat, którego uczę
- poznać technikę
- poznać kilka trików
- poświecić trochę czasu na doskonalenie poprzez pisanie
GDZIE MOŻNA WYKORZYSTAĆ MYŚLENIE WIZUALNE I LITERNICTWO?
- tworząc notatki w trakcie nauki (mapy myśli)
- tworząc grafiki na flipcharcie (super narzędzie, często słabo wykorzystywane) podczas swojego szkolenia/wystąpienia
- tworząc infografiki do mediów społecznościowych
- tworząc plakaty, ulotki czy prezentacje
- projektując strony www
- wykonując grafiki okazjonalne
DLA KOGO SĄ WARSZTATY?
- dla trenerów
- dla kadry HR
- dla nauczycieli
- dla właścicieli marki własnej
- dla przedsiębiorców i restauratorów
- dla uczniów i studentów
- dla dzieci
Prowadzę szkolenia otwarte i zamknięte.
Zainteresowana instytucja (korporacja, szkoła, firma szkoleniowa) może zgłosić swoje potrzeby i wskazać pola dystrybucji treści. Pod każdą grupę tworzę program szkolenia. Odpowiadając na konkretne potrzeby projektuję ikony tematyczne i przygotowuję ćwiczenia.
Cza trwania warsztatów dostosowuję do potrzeb klienta. Mogą to być warsztaty 2/6/12-godzinne.
Podczas warsztatów zapewniam wszystkie potrzebne materiały i narzędzia.
Korzystam z najlepszych markerów na rynku. Jest marka Neuland, której jestem ambasadorem.
Uczestnicy warsztatów chcący nabyć markery do własnego użytku, mogą zakupić je w sklepie online z wykorzystaniem mojego kodu rabatowego.
Z CZYM UCZESTNIK ZAJĘĆ WYCHODZI?
- zestawem rysunkowych notatek
- planszami z instrukcją pisania alfabetu
- dyplomem
- głową pełną pomysłów
- wiarą we własne możliwości
Po warsztatach każdy uczestnik dostaje możliwość 45 minutowej konsultacji ze mną, podczas której koryguję błędy i doradzam, jak osiągnąć oczekiwany rezultat.
To co jest pewne, to to, że sama warsztat ze mną nie wystarczy, żeby tą metodą posługiwać się biegle. Do tego potrzeba treningu, jak w każdej innej dziedzinie. Mogę obiecać, że jeśli zastosujesz się do zaleceń – nie ma możliwości braku rezultatów.
WAŻNE !
- warsztat można zapłacić w dwóch ratach
- jeśli po trzech miesiącach intensywnego treningu – brak jakichkolwiek efektów – zwracam koszty w 100%
Do zobaczenia na sali szkoleniowej!